BLIK już dostępny!

BLIK!

Szanowni Klienci,

Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile.

BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BS Jabłonka Mobile wygenerować kod BLIK.

Opcja przelewu na telefon będzie dostępna wkrótce.


Jak aktywować usługę 

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
  • zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
  • kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK

Jak płacić za pomocą usługi  BLIK

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile
  • wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
  • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej

Limity płatności dla usługi  BLIK

  • Limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK  > Limity
  • Domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
  • Limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
  • Maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5 000 zł

Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej? Pobierz ją ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj ze swoją bankowością internetowym postępując zgodnie z poniższą instrukcją:


Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ