Szanowni Klienci,
Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BS Jabłonka Mobile wygenerować kod BLIK.
Opcja przelewu na telefon będzie dostępna wkrótce.
Jak aktywować usługę
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
- zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
- kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK
Jak płacić za pomocą usługi
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile
- wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
- potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej
Limity płatności dla usługi
- Limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK > Limity
- Domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
- Limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
- Maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5 000 zł
Nie masz jeszcze aplikacji mobilnej? Pobierz ją ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj ze swoją bankowością internetowym postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ