Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile posiadających rachunek w złotówkach.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BS Jabłonka Mobile wygenerować kod BLIK.
Jak aktywować usługę
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
- zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
- kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK
Jak płacić za pomocą usługi
- zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile
- wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
- potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej
Limity płatności dla usługi
- limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK > Limity
- domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
- limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
- maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5 000 zł
Jak aktywować usługę przelewy na telefon
- zaloguj się do aplikacji mobilnej
- kliknij na dolnym pasku Więcej
- następnie wejdź w Ustawienia i wybierz BLIK zarządzaj ustawieniami BLIK
- kliknij Przelewy na telefon BLIK
- wybierz numer rachunku oraz numer telefonu i kliknij Dalej
- potwierdź klikając Dalej i wprowadź kod do aplikacji
Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ