Blik

Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile posiadających rachunek w złotówkach.

BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BS Jabłonka Mobile wygenerować kod BLIK.


Jak aktywować usługę 

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
  • zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
  • kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK

Jak płacić za pomocą usługi  BLIK

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Jabłonka Mobile
  • wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
  • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej

Limity płatności dla usługi  BLIK

  • limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK  > Limity
  • domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
  • limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
  • maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5 000 zł

Jak aktywować usługę przelewy na telefon

  • zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • kliknij na dolnym pasku Więcej
  • następnie wejdź w Ustawienia i wybierz BLIK zarządzaj ustawieniami BLIK
  • kliknij Przelewy na telefon BLIK
  • wybierz numer rachunku oraz numer telefonu i kliknij Dalej
  • potwierdź klikając Dalej i wprowadź kod do aplikacji

Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ